1 Haziran 2011 Çarşamba

Blog

Burda bloğu açarken ordan burdan diye bir başlık atmıştım ama genellikle yemeklerden bahsediyordum hep. Nedense günlük hayattan bişeyler yazmak zor mu geliyor diyeyim..işte onun gibi birşey. Hergün aklımda yine bişey yazmıyorum, yine aynı şeyi yapıyorum bak felan diyerek kendi kendime üzülüyorum. Ama bir türlüde hadi bugün tekrar başlayayım diyemiyorum.



Neyse o gün bugünmüş. Dedimki kendime illa yemek mi tarif edeceksin. Birazda kendinden bizden tarif etsene :).  Neyse işin şakası ve de bahanesi tabi bunlar. Bu işde yeni olduğumdan (blog olayında) biraz da zorlanmam.

 Aklımda kaç zamandır şu soru var. Sigara içmek kapalı alanlarda yasak ya, iş yerlerinde bu kurala ne kadar uyuluyor bizim ülkemizde acaba. Tamam kafelerde, restoranlarda uyulmakta da bütün gün masa başında oturduğumuz iş yerlerinde durum nedir?

Nerden aklıma geldi?

Kendi iş yerimden!! Ben kendim arada bir sigara içen bir insanım. Yani iş yerinde evde sigara felan içmiyorum. Ama tabi içen arkadaşlar var ve ofislerde içmek yasaklandığı için binanın dışına bahçeye sigara içilmesi için yer yapıldı. Ancak bütün bir kış boyunca kimse oraya inmediği için servis merdivenin olduğu tarada yani kapalı alan içerisinde içildi sigaralar. Şimdi yeni bir denetleme koydular güvenlik görevlileri bu servis merdiveni alanlarında gezip orada içen kişilerin isimlerini alıyorlar. Ancak bu arada iş yerimdeki Gm Yrd.cıları da sigara içiyor ve onları şimdiye kadar hiç aşağıda sigara içerken gören yok. Yani odalarında içiyorlar.

 Şimdi bu durumda ne yapılması gerekiyor. Yani bence içilmeyecekse kimse içmemeli, bunun astı üstü olmaz. Ama birileri içiyor ve diğerlerine sen in aşağıda iç deniyorsa bu da ayrı bir mesele.

 Diğer bir konu, bu durumda sigara içmeyenlere haksızlık değil mi? Aşağıya in iç dediğiniz zaman o çalışan en az 15 dakikalık bir zamanını harcıyor. Eee ben içmiyorum diye benim o hakkım yok mu? Yada var mı? Nedir bu karışıklık?

sizlerin iş yerlerinde nedir durum buna çözüm bulabilen var mı?  itiraz eden var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder