2 Ağustos 2011 Salı

Klima !!##!!

Sevgili ülkemi seviyor olsam da bazı zamanlarda (özellikle başkalarına iş yaptırmak durumunda olduğumuz zamanlarda), insanlar beni delirtme noktasına getiriyor.

Olay ne derseniz anlatayım. Malum havalar çok sıcak. Biz iş yerlerinde püfür püfür klima ile oturup sıcağın farkına bile varamazken, Buse ve Ayşe Teyze evde kavrulmakla meşguller. Bizde dedik ki hadi bir klima alalımda onlarda evde rahat etsinler. Dünde ustalar takmaya gelecek. Tabi pesimist Burkay daha adamlar gelmeden, dünden başladı, bu hafta gelirlerse iyi vırt zırt türünden olumsuzlamalara. En sevdiği şey. Bir iş daha başlamadan kötü yöne doğru sokuyor. Ama onun dediği gibi olmadı adamlar saat 14:00 gibi aradılar geliyoruz diye. Oh dedim aman geliyorlar. Taksınlar bitsin. Bu arada evi hiç aramadım meşgullerdir diye. Birşey olursa haber ederler herhalde.

Aman allahım eve bir gittim ki, savaş alanı. Adamların doğru dürüst çalışmaması mı, bizim site yönetiminden kimsenin ilgilenmemesi mi diyim, baştan sona hepsi. Koca şahsı site yönetimine sinirlenmiş, (sinirlenmiş ne kelime delirmiş, gitmiş ofislerini neredeyse dağıtıyormuş) onlar da bu sinirlendikçe ilgilenmemişler, iş bir sarmala girmiş. Evdeki klimacı ustalar sanki her evin bir teknik servisi olmak zorundaymış gibi illaki sitenin bilmemnesini istemişler. Ya sen taksana klimanı, adam ilgilenmek zorunda mı? Neyse takmaya başlamışlar, ama salonun her köşesinden taş toprak topladım desem yalan olmaz. Neyse bunları atlattık. Tamam dedik oldu bitti her yeri temizledik vs. Temizlerkende klimayı açtım püfür püfür oldu. Ooh demin ne güzel serin serin. Bir anda bir ses pıt pıt pıt. Aaaaaaa işte o an bende delirme noktasına geldim. Klima akıtıyor. Adamlar da gitti. Aradık tekrar sabah gelecek. Umarım çabucak hallolur. (Koca efendinin deyişine göre içerdeki eğim iyi değilse su ondan da gitmiyor olabilirmiş, bir yerde birikip damlıyor olabilirmiş. İş uzun olabilirmiş vs. birde ona sinirlendim. Bir kerede basit bişeydir halledilir de be adam.)

Velhasıl, sevgili ülkemin bütün ustaları böyle olmak zorunda mı, ya söyledikleri saatte gelmezler, ya yaptıkları işi böyle yamuk yumuk illa iki kerede yaparlar. Kimseye muhtaç olmamak lazım hem klimacı, hem kombici, hem muslukçu, hem elektrikçi, hem vs olmak lazım bizim ülkemizde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder