4 Ağustos 2011 Perşembe

Yardım etmek bu kadar mı zor?

Bilindiği üzere bir iki gündür, klima taktırma macerası ile uğraşıyoruz. En son dün gelen usta ilk yapan arkadaşın yanlış taktığını, bütün o duvarları yıkma girişimlerinin de boşa olduğunu, klimanın da 2 santim yukarı alınması gerektiğini söyledi. Tabi benim beynimde teller tamamen yandı. Kaç gündür sinirlerimizin bozulduğuna mı yanayım, daha da önemlisi mahvolmuş duvarıma ve duvar kağıdıma mı yanayım. Bunun nasıl tekrar yapılacağı ve kim bilir hangi ustayla nasıl uğraşacağıma mı yanayım.

Ustaya dedim ki, kardeşim madem ilk arkadaş yanlış şeetmiş ödeyeceksiniz siz dedim o zaman bu masrafları. Müşteri hizmetlerini arayın dediler. Dün bosch müşteri hizmetlerini tekrardan arayarak durumu aktardım. “Biz size dönelim” cevap hep bu. Bakalım beklemedeyim.

Bu arada biraz yardımları olur belki düşüncesi ile site yönetimizi de aradım. Elinizde duvar kağıdı vs var mı ? 50 – 60 santimlik bir yer için duvar kağıdına ihtiyacımız var sonuçta. Çok da anormal bir istek değildi yani.

Ama anormalmiş. Öğrendim. Her yırtana kağıt mı verilirmiş??!! (bizde ailecek büyük bir zevkle evdeki duvar kağıtlarını yırtıp duruyorduk) Zaten de satmıyorlarmış vs. (sanki bütün salonu kaplayacak büyüklükte istedim de satışı yapılacak.) Yani insanlara yardım etmek işte bu kadar zor bu ülkede. “Bir bakalım ne kadarlık bir şey lazım ona göre konuşuruz dese olay çözülecek. Gelip görünce de anlayacak zaten çok fazla bir kağıda ihtiyacım yok. Ondan sonra yaparız yapamayız fikrini beyan edersin. Ama hayır baştan böyle sertçe kestirip atmak kolay. Ama bende bu konunun peşini bırakmam. Bu kaba davranışlar için gerekli herkese yazılarımı yazıp göndereceğim.

2 yorum:

  1. Bu yazı dizisi Yaprak Dökümü'nün son sezonuna benziyor gitgide. Tam "Bu kadar da olmaz kardeşim" derken bir darbe daha geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen dediğin gibi sonu gelmeyen bir yaprak dökümü trajedisine döndü. Ama ilerleme kaydettim. En azından kırılan boşlukları alçıyla doldurtmayı başardım. Sıra şimdi duvar kağıdını düzgün bir şekilde yapıştırtmaya geldi. Bakalım :)

    YanıtlaSil