4 Mart 2011 Cuma

Bugün...

Ben aslında neden bir türlü kendimi verip de bu bloğu oluşturamadığımı buldum. Aslında hergün sabah bu düşünceyle kalkıyorum ama düşünceler içinde kayboluyorum. Ne yazacam? Bugün ne desem? Çünkü çok da afilli laflar edecek biride değilim ne de olsa... Neyse şimdi kendi kendime bi karar aldım ve bence bu strese girmeme gerek yok. Hergün olmazda yazabilirim yinede. Hoşuma gidiyor çünkü.

Bugün neler var bende. Şu Moulinex fresh express, bu aleti çok merak ediyorum. Yani almak istiyorum hatta. (Kocaya duyrulur) Şimdilik sadece birkaç blogda Mutfak Sanatları Akademisinde düzenlenen tanıtım etkinliği ile ilgili yazılardan aletle ilgili yorumları okudum ve anladığım kadarı ile gayet pratik ve benim aradığım bir alet. Evde kullandığım bir pratik rendem var ama bunda direk kullanacağın yere rendeliyorsun resimlerden gördüğüm kadarı ile. Alacaklarım listesine ekledim bunu.

Bu arada Mutfak Sanatları Akademisi ile uzun zamandır ilgileniyorum. Özellikle profesyonel aşçılık eğitimine ile ama tabi tamamen yaşam değişikliğine gitmem gerekiyor bunu gerçekleştirebilmek için. Evde minik bir kuzu varken, hem hafta içi işte çalışıp haftasonuda kursa gitmek biraz miniğime haksızlık olur. Bir yolunu bulduğumda yapacağım. Zamanı bekliyorum.

Akşama ne pişirsem bir de bu mesele var. Tamam seviyoruz yemek memek yapma işlerini de yani hergün düşünmek offf bunaltıyo beni. Tabi kızımız zor yiyen bi çocuk olduğu için.

Bugün dünden kalan biraz pilav var. Onun yanına sabah evden çıkarken 2-3 parça et çıkarmıştım. Onu kızartıp yanına da salata yapmaya karar verdim. Bu arada bu eti yumuşak pişirmekle ilgili de bir eğitim almak istiyorum.  Ne yaptıysam beceremedim ben bunu yaaa.

Bir de bugün CUMAAAA.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder