7 Mart 2011 Pazartesi

Haftaya başladık....

Sabah 7:30 itibari ile bu haftaya da başlamış bulunuyoruz. Hayırlı olsun... İki gün dinlenmeden sonra pazartesileri insan hiç gelmek istemesede işte geldik burdayız....

Neyse bu akşam için dünden düşünmeye başlamıştım, ne yapacağımı kafamda hazır edeyimki akşam gidince yapması kolay olsun. Köfte yapıcam yanınada salata yeşillikli cevizli bir salata yapabilirim. Buse’de köftesini güzelce yer.

Benim tarifim şöyle....

-          500 gr kıyma (Ben Buse’de yediği için hep en yağsız etten çektriyorum kıymayı)

-          1 orta boy soğan

-          2 diş sarımsak

-          1 yumurta

-          Ekmek içi (yoksa galeta unu da koyulabilir)

-          Tuz , karabiber

-          Kimyon,

-          Maydanoz

Sarımsakları ve soğanları robotta kıyıyoruz iyice. İçinde tane tane kalmasından pek hoşlanmadıkları için, iyice kıydırıyorum. Sonra bütün malzemeleri karştırıyoruz. Bukadar. J

Ben yağsız tavada kızartıyorum genelde ama azcık zeytin yağıyla yağlayarak tavayı. Domates ve biberde kızartıyorum yanında garnitür gibi.

Salataya gelince; göbek marulum var evde, biraz da ıspanak ve havuç buları karıştırıp limon zeytin yağı , biraz da üzerine ceviz. Salatamızda hazır.   Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder