21 Nisan 2011 Perşembe

Pizza Keyfi

Akşam tam yemek yapmak için buzluktan tavukları çıkarmıştım ki Seda aradı, ama Sude konuşmak istiyomuş benimle, ben buseyi özledim bize gelirmisiniz diyor J. Kuzum dedim yerim seni bide geçen sefer kitabım kalmış onuda getirir misiniz? Sonra iyi günler dedi annesine verdi. Bu çocuklar tam yemelikler.

Sedada da yemek yokmuş, ee pizza keyfi yapalım o zaman dedik. Hoop geri kaldırdım hemen tavukları kısmet bugüneymiş.

Bu akşam tavuk, salata ve birde yoğurt çorbası yapmayı planladım.

2 parça göğüs eti lazım. Göğüs biraz kuru olduğundan mümkün mertebe biraz çeşnilendirmeye çalışıyorum ki Buse yesin.

 Galeta Unlu Tavuk

 2 adet tavuk göğsü,

Galeta unu,

Sarımsak tozu,

Toz kırmızı biber,

Tuz,

Çıtır pane harcı.

Sıvı yağ

Tavukları kuşbaşı doğruyoruz. Üzerine galeta unu baharatlar ve çıtır pane harcından koyuyoruz ve iyice harmanlıyoruz. (çıtır pane harcı çok da şart değil de, evde varsa kullanıyorum). Tavayya sıvıyağı alıyoruz.Ben çok yağ koymuyorum az biraz yağın içinde tavukları kavuruyorum. Çok fazla kavurmayada gerek yok sulu kalması için yoksa göğüs eti çok kuruyor.

Bugün tavukların önünden bir de Yoğurt çorbası yapayım istiyorum. Salata olarak da fethiyeden gelen domateler ve biberler ile çoban salata yapacağım.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder