24 Ağustos 2011 Çarşamba

Tv Meselesi

Son zamanlarda Tv izlemek bizde olay olmaya başladı. Buse büyüdükçe midir nedir illa açtıracağım illa Disney Junior açtıracam diye bizle bin bir pazarlık işine girişiyor. Tabi en büyük suçlu benim bu konuda onu da baştan kabul ediyorum.

Biz Tv hiç izlemeyelim, aman Buse hiç görmesin vs diye uğraşmadık Buse doğduğundan beri. Belli zamanlarda Baby Tv izlerdi bebekken, onun dışında ilgisini çok fazla çekmezdi reklamlar dışında. Ama tabi yemekler hep baby tv ile.

Şimdilerde arada bir durup durduğu yerde illa izliyeceğim diye tutturuyor. Anlaşma yapıyoruz 2 bölüm izleyip kapatacaksın diye vs öyle kabul edebiliyoruz. Büyüdükçe artık daha fazla inatlaşmaya başladı bu konuda sanki. Eskiden bir bölüm izlerdi tamam bitti diye kapatırdık sesi çıkmazdı. Ama şimdi aman allahım, hayııır iki tane izliiicem diye hönkürmeye başlayıveriyor hemen.

Bu veletler büyüdükçe daha da mı zor baş edeceğiz acaba ben anlamadım ki.

2 yorum:

  1. Bir dönem bizde resmen TV savaşları yaşanırdı. Şimdi iki tane periyodu var (artık programları seçme alışkanlığı da başladığı için) Sabahları okul öncesi yarım saat Handy Manny, akşamları da yatmadan önce Little Einsteins. Bir süre vızıldadı, kendini yerden yere attı falan sonra baktı bizdeki tavır aynı, kuzu kuzu uydu çizelgeye. Anneannede falan biraz sapıyor tabii ama orada müdahale etmiyorum pek.

    YanıtlaSil
  2. Bende biraz ağlasa da cırlasada kısıtlama getiriyorum. Artık Eylül'de okula başlayınca herhalde dahada bir düzene oturturuz diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil