12 Eylül 2011 Pazartesi


Yeni bir dönem mi başlıyor?



Bugün okulumuz başladı. Yani tam başladı diyemeyiz geçen sene gittiği gibi iki saatlik bir oryantasyon haftasına başladık. Ama önümüzdeki hafta sabah kahvaltısını da orda yapacak. Artık tüm gününü okulda geçirecek. Ekimin ortasına kadar Ayşe Teyzesi veya ben saat 16:30 da gidip alacağız. Sonrasında ise 1,5 saat daha etüde kalması gerekecek.

Yeni dönem işte böyle başlıyor. Hepimiz için biraz zor olacak. Benim için zaten zor. Ayşe teyzemizde artık gelmeyecek. 2 saat için kendimize bağlayamadık tabi. Tüm gün çalışmak istiyor doğal olarak. Benimde onu tüm gün tutmaya ikna edebilecek kadar para vermem mümkün değil. Yani Ayşe teyzemiz gittikten sonra hayatımızın nasıl olacağını bilmiyorum. Aslında canım sıkkın bu yüzden. Hastalık var tatil var vs var. Düşünmek istemiyorum şimdiden bunları ama düşünmesem de başıma gelecek şeyler. Ruhum daralık yani bugün.
Buse okula alışacak mı diye düşünemedim bile henüz sırf bunları düşünmekten.

2 yorum:

  1. Hayırlısı... Eğer okulda mutlu olursa, evde geçireceği zamana oranla çok daha fayda göreceksiniz hepiniz. Yemek sorunu da büyük ölçüde çözülecektir inan. Uyum süreciniz kolay geçer inşallah, hadi bakalım, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, umarım sorunsuz atlatırız. Bende hep yemek sorunumuzu böylece halledecez diye düşünüyorum. Bakalım neler göreceğiz.

    YanıtlaSil