4 Ocak 2012 Çarşamba

Anne Dostu Toplum & İşyeri 2


Anne Dostu Toplum & İşyeri

Evden çalışma yasası ve anne dostu toplum vs arasında biraz biraz umutlanırken yine benim bilindik servis maceralarımdan bahsedeyim biraz.

Geçen gün yazmıştım, bazı arkadaşlarımız 10 dakika evden geç çıkmak istedikleri için servisin yönünü değiştirmek istediler ve bu talepleri her ne hikmetse “mantıklı”  karşılanıp, değişim yapıldı. Bu duruma benim itirazım erken binip geç binme olayı yüzünden değil, Buse’nin okulunu 8’de açılıyor olması vs. Bu durumda olan 3 kişiyiz. Hepimiz de derdimizi dile getirip anlattık yazdık çizdik. Şimdi bu işin organizasyonundan sorumlu kişilerin ve bu işe ön ayak olan kişilerin verdikleri cevapları sıralamak istiyorum.

-    Sizin çocuğunuzun olması sizi haklı mı yapıyor ?
-    Hayır tabi haklı yapmıyor ama bu yol değiştiğinde kimse için değişen bir şey yok, yol, trafik iş yerine varış saati aynı, sadece bu arkadaş daha geç biniyor.
-    E tamam onlarında istediği bu
-    Peki biz ?
-    ??

Bir diğeri

 - Ben hatırlıyorum 8 sene önce sizinle aynı servisteydik bazen servise binmiyordunuz, şimdi kullanıyor musunuz?  
- Şaka mı bu?? 8 sene önce çocuğum yoktu ve çalıştığım bölüm nedeniyle “bazen” servise binememiş olabilirim. Şu durumla ne alakası var?
- ??

Bir başkası

-  Eee yani çocuk yüzünden servis mi değiştirilir? Çok saçma değil mi?
-    Ya kardeşim yol trafik değişmiyorsa saçma olan ne? Birilerinin 10 dakika uyumak için değiştirmesi saçma değil mi o zaman ?
-     ??

Bazen onlarda haklı olabilir diye, onlar açısından düşünmek istiyorum. Ama annelik genlerim herhalde, engel oluyor. J

2 yorum:

  1. Bu konuyla ilgili mutlaka yasal bir düzenleme falan vardır, olmalı! BlogcuAnne'de sen de yorum yazmıştın (http://blogcuanne.com/2011/12/28/calisan-anneler-napiyorsunuz/), prosedürü bilenlerden bayağı enteresan şeyler okudum. Çok sinir oldum ben bu meseleye yahu!

    YanıtlaSil
  2. Aslında artık yapabileceğim bir şey kalmadı, bütün cevapları aldım oturdum diyebilirim :) artık gülüyorum, çünkü insanlar bunu hırs haline getirdi. Bende daha fazla sinirimi bozmamak için bıraktım işin ucunu. Gerçekten üzülmeye başlamıştım ve kendimden şüphe etmeye başladım " gerçekten bencillik mi ediyorum ??" falan diye. Ama işte üniversite mezunu, genç insanlar bu düşüncede. Daha çoook yol almamız lazım benim anladığım...

    YanıtlaSil