22 Mart 2011 Salı

Geçen hafta yoğun bitti, bu hafta yoğun başladı....

Geçen hafta tüm günler Busecik ve ateşiyle uğraşınca, geri kalan günlerde yoğun geçti işler. Şükür Buse iyileşti. Tabi her hastalıktan sonra huy değiştirdiği için çocuklar, arkadaşın asabiyetiyle uğraştık tüm haftasonu. Hiç abartmıyorum, tüm Pazar gününü ağzında meme elinde morgözüyle geçirdi. Kızım artıık ağzın yara olcak çıkar şunu dediğimde bi yarım saatliğine çıkardı. Nasıl kurtulacaz bu emzikden bilmiyorum ?!

Tabi hastalıkdan sorna zaten az yiyen çocuğum , hiç bişey yememeye başladı. Ben anlamıyorum, bıraksam tüm gün aç geziyor ve bir kere bile karnım acıktı demiyor.  Hasta olmasa bırakacağım ama, hasta diye bende ısrar ediyorum bu seferde kavga kıyamet kopuyor. Off offf, Busecik hiç bi konuda zor bir çocuk değil ama bu yemek meselesi beni mahvetti.

Neyse etli sütlü beslemeye çalışıyorum güçlensin biraz diye hastalık sonrası, o yüzden bugün Magginin  paprika çeşnili karışımı ile fırında tavuk yapmaya karar verdim. Hem yapması kolay, hemde yemesi lezettli. Yanına, evde havuç ve turp olduğundan, havuç turp rendesi salata olarak yapacağım. Hemde yarın öğlen Buse’nin yemeğinide çıkarmış olacağım. 

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder