28 Haziran 2011 Salı

Karışıklık

Bugün yine düşüncelerim karmaşık. Bizim iş yeri ne zaman karışsa ben hep bu duyguların içerisine balıklama dalıyorum. Öyle bir yerde çalışıyormuşum ki her bir üç ayda elemanlarımız gidiyor işimiz artıyor. Her bu dönemlere ben de neden burada kalıyorum ben neden gidemiyorum mu düşünüyorum.


Evet çalışmak durumundayım, bütün işi bırakıp çocuğumla vakit geçirmeyi çok isterdim ama şartlar buna elvermiş değil henüz. O nedenle boş veremiyorum. Hani çalışmayabilecek olsam sallamayacağım. Ama çalışması gerekince kişi, çalıştığın yeri, insanları, koşullarını vs düşünmeye başlıyor. Kariyer ? düşünmeye başlıyor. Özellikle de hiç bir kariyer imkanı tanımıyorsa bu iş. Önemli mi peki? Paranı kazanıyorsun yetmez mi? Kişisel tatminde gerekiyor mu? Bilmiyorum!!!

Hoş evet gerekiyor dersek "nereden başlayacaksın" ayrı bir meseledir güzel ülkemde çocuklu bir bayan olarak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder